JAK MOGĘ ZAMIEŚCIĆ OGŁOSZENIE SPRZEDAŻY MOJEGO SAMOCHODU W WASZYM SERWISIE?

Ogłoszenie w naszym serwisie, możesz zamieścić tylko w jeden sposób – musisz wypełnić formularz, który otrzymać można od pracownika w każdą niedzielę na Płockiej Giełdzie Towarowo – Samochodowej. Formularz mogą otrzymać tylko osoby, które wystawjają na sprzedaż swoje auto i posiadają bilet wjazdu na Płocką Giełdę Towarowo – Samochodową.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYRÓŻNIENIA MOJEGO OGŁOSZENIA?

W chwili obecnej nie udostepniamy takiej funkcji. W przyszłości jednak wyróżnienie swojego ogłoszenia będzie możliwe. Kiedy? Tego nie wiemy.

JAK MOGĘ EDYTOWAĆ MOJE OGŁOSZENIE? WYPEŁNIAJĄC FORMULARZ POPEŁNIŁEM BŁĄD I CHCIAŁBYM GO POPRAWIĆ!

Twoje ogłoszenie może zedytować tylko administrator serwisu. Jeśli w Twoim ogłoszeniu jest błąd napisz o tym na adres e-mail admin@infracom.pl podając dokładny opis błędu. Aby administrator zedytował Twoje ogłoszenie, w zgłoszeniu musisz koniecznie podać numer Twojego biletu, który otrzymałeś przy wjeździe na Płocką Giełdę Towarowo – Samochodową oraz numer rejestracyjny Twojego samochodu.

MOJE AUTO ZOSTAŁO SPRZEDANE. JAK USUNĄĆ OGŁOSZENIE?

Usunąć ogłoszenie, tak jak i edytować, może tylko administrator lub moderator serwisu PLOCKAGIELDA.PL. Jeśli chcesz usunąć swoje ogłoszenie, napisz wiadomość na adres admin@infracom.pl, we wiadomości podając numer rejestracyjny Twojego pojazdu oraz numer Twojego biletu.